IP telefonie van Mitel

Home >  IP Telefonie >  Enterprise oplossingen

We ondersteunen uw organisatie in het in contact komen met uw klant.


Mitel oplossingen


De Mitel communicatieplatformen en -software ondersteunen uitgebreide functionaliteiten, protocollen, applicaties en randapparatuur. U vindt altijd de juiste oplossing!

Veel klanten en relaties gebruiken nog steeds telefonie als eerste contact met uw organisatie. Steeds vaker weten ze u ook via de digitale wereld zoals e-mail, het web of zelfs social media te vinden. De selectie van het juiste communicatieplatform is dan ook cruciaal voor de bereikbaarheid en de flexibiliteit van uw organisatie. Mitel’s communicatieplatformen ondersteunen organisaties al meer dan 40 jaar en hebben jarenlang alle testen doorstaan.

SET Telecom biedt één type communicatieplatform, Mitel MiVoice Business (voorheen Mitel 3300 AC/CX/CXi/MX/MXE en later de Mitel Communications Director (MCD), voor elk type organisatie met 10 tot 100.000 werkplekken. Voordeel is dat u, bijvoorbeeld wanneer u over meerdere vestigingen beschikt, altijd werkt met één type platform en dus één type beheer.

U kiest bovendien zelf hoe u ons platform implementeert. Dit kan als appliance, als software op een standard server, als software in een open VMware-omgeving of zelfs als cloud-based oplossing.Bij Mitelservice.nl noemen we dit keuzevrijheid.

Onze filosofie is het bieden van een Unified Communications (UC)-platform dat zorg draait voor onbezorgd communiceren. Het Mitel platform ondersteunt bovendien een breed scala aan desktoptoestellen, mobiele toepassingen en applicaties.

Met de Mitel MiContact Center oplossing worden kleine, middelgrote en grote organisaties optimaal bereikbaar. Of dat nu via de telefoon, multimedia of zelfs social media is.
Met de MiContact Center-oplossingen (voorheen Mitel’s Customer Interaction Solutions (CIS)) worden niet alleen de verwachte serviceniveaus behaald maar kan uw organisatie de lat hoger leggen.

Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om de productiviteit van de werknemers te sturen en de bedrijfskosten in de hand te houden. Of u nu over een groot, virtueel contact center met talloze vestigingen beschikt of naar een efficiënte manier zoekt om de gesprekken over een team te verdelen, met Mitel heeft u de juiste oplossing om uw activiteiten te beheren en uit te breiden.

Onderstaand een kleine greep uit de mogelijkheden van MiContact Center:

Mitel MiContact Center Business Edition

Dit is kant en klaar Contact Center pakket voor één locatie tot en met 25 agents

Mitel MiContact Center Enterprise Edition

Geavanceerde contact center vanaf elke grootte met bijv. Social Media

Mitel MiContact Center voor Lync

Uw contact center gekoppeld aan uw Microsoft Lync omgeving

Mitel MiContact Center Outbound

Wanneer outbound bellen, scripting en campagnes leidraad zijn.

Ongeacht locatie eenvoudig en productief samenwerken? Dit is eenvoudig met Mitel MiCollab. Mitel MiCollab is samenwerken, mobiliteit en messaging gecombineerd in één oplossing. Resultaat, uw medewerkers altijd bereikbaar op ieder device via de applicatie naar keuze.

Efficiency

In de huidige economie kost tijd simpelweg geld. Organisaties kijken steeds meer naar efficiënter werken, flexibiliteit van de medewerkers binnen de organisatie en de optimalisatie van de te gebruiken tools die de medewerker voorhanden heeft.

De organisatie gaat dan ook steeds meer verlangen dat de medewerker anytime anywhere bereikbaar is en met de MiCollab kan u dit mogelijk maken voor uw medewerker.

Als onderdeel van de Mitel Unified Communications & Collaboration (UCC) oplossing maakt MiCollab het de medewerker simpel alle aspecten van hun dagelijkse bereikbaarheid kunnen beheren. Het biedt medewerkers de communicatiemogelijkheden die ze nodig hebben, overal en altijd.

Grote voordelen

MiCollab levert kosteneffectieve UCC-mogelijkheden voor organisaties van ieder formaat en helpt u de productiviteit te verhogen, een voorsprong op de concurrentie te nemen om zo het succes van uw organisatie te ondersteunen.

Met SET Telecom heeft uw organisatie de keuze om uw gehele telefonieomgeving in een cloud based omgeving toe te passen in private, public of hybride model. Wanneer uw organisatie reeds werkt met een Mitel omgeving op basis van de MCD of eerdere versies zoals CX, CXi, MX of MXE kan Mitelservice.nl deze voor u migreren naar een cloud based versie ofwel de hosted variant met behoud van uw licenties.

De grotere organisatie kiezen steeds meer voor een private of public cloud extern, maar ook de kleinere organisaties kijken steeds meer naar dergelijke oplossingen. Het in de cloud brengen van de omgeving zonder verlies van de voordelen zoals schaalvoordeel, flexibiliteit en het centraal beschikken over nieuwe technieken / updates en een hogere productiviteit.

Elke oplossing binnen de Mitel omgeving kan in de cloud geleverd worden, of het nu een bestaande oplossing is of een nieuwe omgeving of een uitbreiding (hybride). Het kan in de eigen private omgeving, maar ook in de public cloud of u kiest voor een volledig hosted cloud model.

SET Telecom wordt graag uw gesprekspartner in deze en kijkt dan vanuit uw organisatie naar wat de beste oplossing is samen met u en niet andersom.

SET Telecom levert toestellen uit één van de uitgebreidste series van IP-desktopoplossingen in de branche. De IP-bureautoestellen van Mitel hebben een ergonomisch ontwerp dat goed past binnen een kantooromgeving. De toestellen zijn afgestemd op de uiteenlopende communicatiebehoeften van de moderne werknemer en bieden gebruikers op een eenvoudige en intuïtieve manier toegang tot uitgebreide en geavanceerde desktoptoepassingen op basis van de IP-communicatieplatforms van Mitel.

Mitel 6920

Mitel 6920 IP Phone

Mitel 6930

Mitel 6930 IP Phone

Mitel 6940

Mitel 6940 IP Phone

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden van de Mitel oplossingen voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Wij bellen u

Via email